Melikeninbebegi Kızlar çatı muayenesi olanlar ne düşünüyorsunuz haftaya doktor yapmak istedi biraz korkuyorum çevremdekiler de yaptırma dedi sizin düşünceleriniz neler
Btnnozmdr Melikeninbebegi korkulacak yada abartılacak bişey yok 😊 36 haftamdan beri çatı muaynesı oluyorum Nst kötü çıkıyor dıye 38 +4 olduk dün tekrar çatı muaynesi olduk 1 sn bile sürmüuyor
Tosunglsh Melikeninbebegi ben bugün 38+4 oldum 2 gün önce çatı muaynem oldu speklum cihazıyla yapmadı doktor elle yaptı kasmazsan kendini bişey hissetmiyorsun bi zararı oldugunu duymadım hatta dogumu hızllandırıyormuş diye duydum ama bizde daha tık yok açılmam yoktu çatı muaynesinde
GulsenUlu Melikeninbebegi gecen hafta 36+0 iken cati muayenesi oldum. 1 saniye surdu ve ne ara basladi bitti anlamadim bile. Kimsenin korkutucu hikayesini sahiplenmeyin. Derin nefes alip kendinizi gevsek birakin, aninda bitiyor zaten.