Moz 4 düşüğüm vardı. Sizin en üstteki faktör 2 olan da önemli diye biliyorum. Benim o normaldi diğer genlerim sizinle aynı . 04 lük günde 1 oksaparla 2 kez daha düşük yaptım. Son gebeliğimde doz yükseltildi . Öncesinde rahim filmi de çektirmiştim. Öok hafif basıklık vardı 20 doktorun 20 si de normal demişti. Ancak 4.düşük sonrası kürtajda parça kalınca histereskopi oldum o sıra doktor rahim şekline çok hafif bir çizik attım dedi. Sonraki gebelikte kızımı kucağıma aldım şükür.
Ya dpz yükseltildi diye ya da rahime atılan çizik ama sanki dozdan dolayı gibi geliyor bana çünkü tahim şeklim normale çok çok yakındı ve çok erken düşük yapıyordum
Kanda gebeliği öğrenir öğrenmez coraspin ve kan sulandırıcı iğneye başladık.
Bu kan sulandırıcı iğnem günde 2 kez 0.4 oksapara denk idi.
Günde 1 kullanıyordum