Arzu45 Kizlar Erkek dedi 2 kere ama gene içimde subhe var😂 ya doğumda kiz çıkarsa?🤣🤣🤣 Yarın 20 hfda😍 sizler nasıl gidiyor . Mart ayı gitmicem kontrole .çünkü geçen ay 2 kere gittim. Hem bayram.birde diğer ay giderim🥰 siz neler yapiyorsunuz😍
Arzu45 Arzu45 2 ci gebeligim bu arada😊.ilk gibi olmaz diye düşünüyorduk ama evladin ilki ,2 çişi olmazmis🥰