nevanur_srt Merhabalar Gebeliğinizin kaçıncı haftasında magnezyum kullanmaya başladınız acaba ☺️10 haftalık hamileyim şuan sadece folik asit kullanıyorum magnezyum kan ilacı vs bunlar kaçıncı haftada veriliyor acaba
Baby_B nevanur_srt demir d vitamini ve multivitaminler 12 13 haftadan sonra veriliyor genelde Magnezyum istege bagli oluyor,agrim vardi doktor 21 de vermisti
seyma0661 nevanur_srt ben 30.haftadan sonra başlamıştım magnezyuma o da ağrılarım olduğu için. 1 kutu kullanıp bıraktım. 12.haftadan sonra vitamin, demir ilacına başlatıyorlar