Kızlar bugün kan ve idrar vermiyorum bayadır diye devlete randevu aldım genel olarak ultrason muayenesi yaptı normalde 2 li tarama ve detaylı ultrason yaptırdım ben herhangi bir sorun görülmedi testlerde ki perinatoloji bölümü yaptı bu testleride şehir hastanesinde Bugün ki doktor bana bacak boyu uzun böbrek şöyle başı kule kafa gibi şeyler söyledi ve şimdiye kadar asla böyle bısey dıyen olmadı aynı zamanda özelede gidiyorum özel takıplisiyim olsa doktorumda söylerdi diye düşünüyorum nts ye gittim sancı ve herhangi sorun da çıkmadı sizce böyle durumda ne yapmam lazım