Bussraefe Adet ağrısı gibi kasıklarıma sancılar giriyor ama düzensiz. Belim deseniz günlerdir agrıyor zaten. Ben zaman doğuracağım artık demekten yoruldum. Bu agrılar gerçekten çok zorluyor beni. Son günler geçmek bilmiyor 😞🤦🏻♀️
MomBse Bussraefe 40+1 olduk her an adet olacakmışım hissi bel ağrısı doğru düzgün oturamama yatamama uyku nedir neye benziyordu unuttum zaten doğum hayali kurmak Allahım son zamanlar hiç geçmiyormuş meğerse🤢
Bussraefe Dryatpzglu hem kavuşmak için sabırsızlanıyorum hemde bian önce agrılarım geçsin istiyorum 🙈☺️
Bussraefe Dryatpzglu bende öyle diyordum 38 de gelsin ama bak 41 haftanın içindeyiz ne gelen var ne giden 😂 seninki gelir inşallah bu kadar bekletmez ☺️
Ebrufarid Dryatpzglu ben de 34+1 im né gibi şikayetleriniz var acaba benim birde serviks kisaligim var 25 mm suan erken doğum olabilir diye yatıyorum sadece kasık ağrılarım fazla sizin şikayetlerini var mı
Dryatpzglu Bussraefe hayırlısıyla gelsin inşallahh aynen 🙏🏻 Çok erken gelipte küveze falan koymalarından da korkuyorum
Dryatpzglu Ebrufarid Sırtım ağrıyor genellikle karnımın alt tarafı bacaklarım 😂 her tarafım ağrıyor aslında bi halsizlik sürekli yatma isteğim var bu aralar. Bide çok afedersiniz ama yataktan kalkarken (şeyim) ağrıyorr. Bikaç adım yürüyorum geçiyor
Dryatpzglu Ebrufarid geçmiş olsun canım hu arada. Bir iki hafta daha doğmasa bari gelişimini biraz daha tamamlasa 36 dan sonra sıkıntı olmuyor pek diye biliyorum. Ciğer geliştirici iğneyle falan hallediyolar