Ebrueren Sabah kalktığımda hafif kasık bel ağrım oldu adet olucakmışım gibi ve kasıklarımda bir rahatsızlık hissettim özellikle ayaktayken bi doluluk rahatsızlık oldu bide vajinamda batma hissettim sanki tırnak batıyormuş taş batıyormuş gibiydim 15 dk önce tuvalete gidip oramı peçeteye sildiğimde vajinal akıntıyla birlikte taş gibi bir cisim gördüm yani bu taş mı vajinamdan mı çıktı yoksa idrarımlamı geldi nasıl oldu bilmiyorum şimdi ise fotoğrafını atıcam taş düşüren anlayan bakabilirmi lüften
Elifff2112 Ebrueren büyük ihtimalle taş bende düşürdüm ama sancidan kendimi duvarlara vuruyordum en son bu kadar büyükte değildi
Zambak-12 Ebrueren ben de 1 ay oldu olmadı düşürdüm hemen acıle gıdın taşa benzıyor ıidrae kan testi yaptırın ben hala enfeksıyonı cekıyorum ısrarımdakı çünkü taş düşerken zarar vermiş ağrılı oluyor düşerken aslında ama siz bebek de olunca hıssedemedını heralde
Ebrueren Elifff2112 annemde düşürdü çok sancı çekti sıkıntı şu ben öyle bir sancı çekmedim nedense vajinamda batma hissettim bi ara belki idrar yolumdu bilmiyorum tam anlayamamışta olabilirim bide peçeteye silince gelince idrarı yaprken düşmedi yani garip ne şimdi bu anlamadım
Zambak-12 Ebrueren bebegınız var sizi korumuş kendını korumuş Allah’ın hikmeti işte bol bol dua edin.
Beren77 Ebrueren ağrısız mümkün değil ve hu büyüklükte hiç sanmıyorum kurumuş akıntı gibi duruyor resimdeki bende böbrek taşı düşürürüm cok ağrılı geçer duvarlara vururum kendimi
Ebrueren Zambak-12 bende dedim hamileyim diye mi allah bi kolaylık verdi nasıl oldu anlamadım adet olucak gibi kasık bel sancım oldu biraz rahatsızlık hissettim ve bi batma hissi vardı bişey kesiyordu sanki oramı
Ebrueren Beren77 işte ağrı olmadan nasıl oldu bende onu çözemedim ama sanki vajinadan çıktı gibi geldi
Nazf Nasıl bir ağrı yaşıyorsunuz ? Benim de bir ağrım var sağ tarafta inanılmaz :( bicak kesiği gibi doktorlar gaz diyor ama ben endişe ediyorum başka bir şey olabilir mi diye
Elifff2112 Nazf nefes dahi aldırmayan bir ağrı oluyor böyle kasıklara vuruyor belden vuruyor duramiyorsun idrara cikmakta zorlaniyorsun sanki cam parçası çıkıyor gibi ağrı veriyor
Nazf Elifff2112 hay Allah :( çok zormuş Benim o zaman kesin gaz ağrısı İnsallah bir an önce iyileşirsiniz
Zambak-12 Ebrueren vallahi Ben iki kez taş düşmüş biri olarak sonuncusunu da bir ay bile olmadı öncesinde düşürdüm bir hafta sonra da hamile kaldım düşünün bel ve kaşık ağrım çok fazla oldu birdenbire kusmaya başladım sonrasındaki baktığımda düşmüştü tamamıyla bu taşın böbrekten çıkıp mesanede olması ile alakalı bir durum herkes de aynı sonuç olacak diye bir şey yok tomografi Çekilseydiniz veya ultrasona girseydiniz taş görülürdü
Ebrueren Zambak-12 3 yıl önce sık idrara çıkma vardı kum döküyordum baktırmıştım hastanede annemde ananemde teyzemde dayımdada kum taş var 3 yıl önceki kumlar taşa dönüşmüş olabilri yani aileden geliyor ama bu kadar rahat düşmesi tabi şaşırttı çünkü annemde çok çekti bu taştan biliyorum nasıl bişey oldugunu