Kızlar nst girdim bugün, sonuçtan anlayam varsa bakabilir mi lütfen 🥰
Ayrıyetten gün içinde çok fazla kasılmalarım oluyor karnım bi tarafı sertleşiyor kalp çarpıntısı, aşağı tarafta baskı işne batması gibi acı hissi gibi. Ama nst çekilirken yaşamadım tabi tam anlattığım şeyleri yinede bilemiyorum aynı durumları yaşayan varmı bilgi verirseniz çok sevinirim 🩵
