Dirikmom biz de çok bir şey almadık henüz benim bebeğim biraz da aşağıda gelen giden çok olup yorulunca bir süre çok ayakta durmam falan da yasaktı benim. Bayramdan sonra bitirmiş olmaya niyetliyim bakalım ne olur ne olmaz diye. Hep varmış ya yeni değil burda da 2024ten 22den paylaşanlar var Allah başka bir problem vermesin ben azalacağına eminim siz de hep iyi düşünün iyi olsun