Merhaba burası benim ciddi travmatik ama yine geldim.2 kürtaj yaşadım 18 mayıs ve 19 eylül de,8.haftada sonlandı ikisi de.Sonra tüm testleri yaptırdım ciddi pıhtılaşma çıktı ama zaten 2.gebelikte iğne kullanmıştım.Dün rahim filmi çekindim doktor sorun yok demesine rağmen bence var.Sizde yorumlar mısınız yarın sabah başka bi doktora da gidicem zaten

