eliffff34 Kızlar doğum yapalı 6 gün oldu 37. Haftada izne ayrılmıştım doğum sonrası rapor e devlette gözükecek denildi ama ne zaman düşer
Balbebek012 eliffff34 bazen hemen düşüyor bazen sürebiliyor merak etmeyin benimkiler hemen düşmüştü e devlete