babygirl02 Ecemmm8 inanır mısın bilmiyorum ama hiç stres yapmıyorum akışına bıraktım taktir Allah’ın öyle erkenden test yapıp kendimi strese sokmak istemiyorum aşılamayı yaptım gerisini Allah’a bıraktım olacağı varsa olur 😊
Ayfersalih28 Gmzgl amin inşallah canım 🤲🏻🤲🏻😍😍😍o kadar güzel bilgiler verdiniz ki bu dualar az kalır, Rabbım gönlünüzde geceni tez zamanda nasip eylesin 🤎🤎
Gmzgl Ayfersalih28 amin inşallah Sağ olun Allah razı olsun sizin de gönlünüzden geçen kolaylıkla sağlıkla nasip olur inşallah ♥️
pinar_5 Gmzgl elbette, iki gün sonra ilişki olabileceğini söyledi. Ama benim üç gün zaten lekelenmem oldu kasıklarımda ağrı oldu o yüzden daha geç ilişki oldu
pinar_5 Ayfersalih28 hayır, açıkcası anestezi almaya gerek görmedim çok kısa bir işlem çünkü sadece o an ilaç verildiği sırada ağrı hissettim ama işlem bittiğinde normaldim.
Ecemyurdakul Ecemmm8 2 Mart Benim de adet günüm 18 şubatta yumurtlama gördüm 3 günü daha değerlendirdim bakalım
superstar_00 Ecemmm8 Ara ara kasık ağrısı ve ara ara çok şiddetli mide bulantısı gaz şikayeti ben geçen ay çok belirti yaşadım test yaptım 5 farklı markayla pozitif gördüm kanda negatif sonuç adrt oldum o yüzden en sağlıklısı adetin geçmesini beklemek.
Ecemmm8 superstar_00 yumurtlama dönemim ne zaman bilmiyorum. En son 15 i gece oldu. Sonra geçmeyen ağrılar ve gaz vs başladı. Bugün merakıma engel olamayıp erken gebelik testi yaptım. Negatif. Acaba erken mi yoksa hamilelik oluşmadı mı 🥺
superstar_00 Ecemmm8 Ben de az önce erken gebelik testi yaptım böyle hafif bir gölge çıktı çizgi. Bende bir tane adet tarihi uygulaması var ona göre yapıyorum. Ama ben artık testlere güvenmiyorum.
superstar_00 Ecemmm8 Yumurtlamanın üzerinden 12 gün gmesi gerekiyormuş teste görünebilmesi için bekleyelim daha 9 günümüz var.
superstar_00 Ecemmm8 Uygulamaya göre 17 şubat benim testim de negatif öyle varla yok arası bir gölge ben negatif kabul ediyorum.