pinar_5 Ecemmm8 benim de bat 3 mart. Ama bir değişiklik görmüyorum açıkcası ben bu ay rahim filmi çektirdim ve film sonrası bikaç gün ağrım ve lekelenmem oldu. Bu ayı iki üç kez değerlendirebildik. Valla merakla bekliyorum sadece böyle bi şişkinliğim var dün gece de önce sağ sonra sol kasığımda hafif ağrı hissettim ama bu ay benim için tam bi muamma rahim filminden dolayı
babygirl02 Ecemmm8 Bat 3 pazartesi günü aşılama oldum belirti olarak da sadece bel ağrım ve akıntım var inşallah tutmustur 🥲🤲🏻
Canikoo Bat 1 Mart aşırı uyku ve yorgunluk var dünden beri ve uzayan şeffaf akıntım var anlamı var mı bilemedim akıntının
Cimcime30 Bat 3 arada akıntım oluyor dün bacak ağrısı yaşadım uzun süre belırtı aramıyorum belırtım var dedıgım her ay regl oldum
pinar_5 Gmzgl elbette, iki gün sonra ilişki olabileceğini söyledi. Ama benim üç gün zaten lekelenmem oldu kasıklarımda ağrı oldu o yüzden daha geç ilişki oldu
Gmzgl Ayfersalih28 bazıları anestezi altında ilaçlı rahim filmi çektiği için bazıları da radyasyon olan bir cihazla yumurtalığa ilaç verilirken radyasyona maruz kaldığın yumurta kalitesini öldürüyor diye söyler Bende çekildim anestezili ve ilaçlı rahim filmi ben nolur nolmaz korundum o ay
pinar_5 Ayfersalih28 hayır, açıkcası anestezi almaya gerek görmedim çok kısa bir işlem çünkü sadece o an ilaç verildiği sırada ağrı hissettim ama işlem bittiğinde normaldim.
Ayfersalih28 Gmzgl teşekkür ederim, peki kaç dakika sürdü,nasil oldu yazar mısın, haftaya bende cektirecegim Agri oluyor mu
Sevgiiss Ecemmm8 hayır değilde eğer 4 martsa beklene adet tarihiniz daha 10 günden fazla var yine belirti olmaz
Gmzgl Ayfersalih28 ya şöyle benim gittiğim özel hastane de anestezili vardı sadece bazı yerlerde anestezi olmadan çekilebiliyor. Damar yolu açmadan ameliyat önlüğü verdiler şonra damar yolu açtılar bir kadın hemşire geldi ufacık hap gibi bişeyi özel bölgeme koydu baya parmakla itti sadece rahatsız oldum sonra serum bağlandı sedyeyle ameliyathaneye indirildim o cihazı gördüm işte biraz aşağıya doğru gel cihaz algılamıyor falan dediler doktor geliyor denildi hemen uyutuldum Sanırsam uyutulduktan şonra bacaklarımı çatal gibi bişeye koymuşlar öyle tahmin ediyorum Sonra uyandım odadaydım çok hafif gaz ve kasık ağrısı yok denecek azdı sadece oturunca hafif özel bölgemde zonklama oluyodu ertesi gün gayet iyiydim
Gmzgl Ayfersalih28 önce ilaç verilmeden görüntüsüne bakılıyor kemik yapısı vs vs sonra ilaç veriliyor hatta bana CD şeklinde verdiler sorun yok falan dediler