Bibebek_2kedi Yoo ben rüya ismini beğeniyorum auralı bir isim bence tek başına rüya bile koyulabilir insanlar popüler diye saçmasapan isimler koyuyorlar örnek verdiğimde linçlemeye geliyorlar o yüzden örnek veremiyorum 😂😂 ama lina dan her türlü daha güzel bizim zamanımızda sınıfta 5 tane Büşra 3 tane Kübra vardı linalar aseller de şuan öyle bence yine duramadım örnek verdim 😂😂😂