Öncelikle basin sagolsun Rabbim sabir versin cok zor bir durum
Ben de sezeryan yapmistim ve şöyle diyeyim yillar sonra normal jinekolojik muayenelerde bile hep sezeryan dikisimi doktorlar icerden kontrol edip iyi durumda mi diye bakmislardir
Çünkü o dikiste bir çok problem gelisme ihtimali var
Beklemeden tekrar hamile kalirsan dikişin oldugu yırtılma ihtimali bile var
En iyisi sen muayene ol doktorun dikisin durumuna baksin
İyilesmis gibiyse zaten sana gebe kalabailirsin der
İyilesmemisse biraz beklersin hem bak yaz geliyor biraz tatil yapip zihnen de yenilenmis olursunuz son bahara kadar dinlenmis olarak yeniden niyetlenirseniz daha iyi olmaz mi?
Siz zayif olursaniz bebeginiz güçlü olamaz. Biraz sabırla insallah daha güzel sonuclar elde edersiniz