Melekyldz16 Kızlar sizler naptınız 39+1 de gittiğimde açılmam 1cmdi sancıda hafif vardı günlerdir ara ara sancılarım oluyo ama gelesi yok beyfendinin
Melekyldz16 deletedmom43191 tabi orası öylede yoruldum heralde artık ikinci gebeliğim bide böyle tetikte beklemekte yordu sanırım evde bi bebeğim daha var bide boş boş sancı geliyor arada devamı yok 😅
deletedmom43191 Melekyldz16 benim 2 bebem var 3 ü bekliyorum bende yoruldum hareketlerim kısıtlı ağırlaştım zor hareket ediyorum yatamamak da cabası 😒
Melekyldz16 deletedmom43191 bende pazartesi gitcem devlet takipliyim yatış yaparlar mı yoksa 41 i beklerler mi bilmiyorum
deletedmom43191 Melekyldz16 bende devlet takipliyim doktor 41 diyor ama ramazan oluyor yanımda refakatçi ablam olacak cocuklarıma annem babam ve eşim bakacak onlar için zor olur oruçlu oruçlu 🙄🙄