Bende kimyasal gebelikten sonra bidahaki ay hamile kaldım şuan 30 haftalık olduk çok şükür 🙏🏻 kimyasal gebelikten hemen sonra sağlıklı gebelik oluyor bunu çok duymuştum kendimde de yaşadım aynısını:) Umarim senin bebeginde iyidir sağlıkla kucağına al inşallah canım