Yazmelegi_ Sedaalcin sağlık ocağında yapıldı, ilk kızım oldu onda da söylemediler şimdi ikinciyi düşünüyoruz diye geçenlerde eşim sağlık ocağına gitti kan verdi 1 haftada çıktı sonuç
Elifimsib Sedaalcin evlenirken sadece eşimden aldılar onda pozitif çıkarsa benden de alacaklardı ama çok şükür çıkmadı. Sonuçlar içinde 1 ay içinde çıkıyor demişti hemşire ama 10 gün içinde çıkmıştı
zynpknt Sedaalcin sağlık ocağında direk yapıyorlar 3-4 haftada çıkmıştı sonuç inşallah eşiniz taşıyıcı çıkmaz da sizde yaptırmak zorunda kalmazsınız🤲🏼
sehnazz000 Sedaalcin ilk başta erkekten alınıyor sağlık ocağına sorduğumda uzun sürüyordu sonucun çıkması şuan nasıl bilmiyorum özelde 20 günde belli oluyor Aceleniz yoksa sağlık ocağında varsa özelde yaptırın
Sedaalcin sehnazz000 Pazartesi eşim sağlık ocağına gidecek bakalım ne diyecekler hızlı sonuçlananlar da varmış 🙏
asli_13 @"asli_13 @Sedaalcin sağlık ocağına göre değişiyor heralde yoğunluğa göre bazı arkadaşların çabuk çıkmış sonuçları. Ben üç sene önce yaptırdım belki artık daha hızlı yapılıyodur. Aceleniz varsa özel laboratuvarda yaptırabilirsiniz
sehnazz000 Sedaalcin ama ben olsam kan verirdim eşimle beraber bizde ilk benden aldılar sonra eşimden derken baya uzun sürmüştü
Eylul41 Sedaalcin ben hamile.kaldiktan sonra eşim yaptirdi saglik ocagindan kan verdi 15 günde sonuç çıktı
Sedaalcin sehnazz000 evet ama çalıştığım için izin alamıyorum eşim almışken yaptırıcak artık inşallah bana gerek kalmaz