Kızlar bebeğimin başı aşagıda karnımın üst tarafı öyle bir ağrıyor ki size anlatamam bazen yanlarıma da vuruyor ağrısı böyle sanki içerden kesilmis gibi güzel kızım da sağ olsun tam oraya tekme atıyor daha çok ağrıyor tabiki😅😅 sizce normal mi bu karnım sanki düşmüş gibi hissediyorum oturmak bile geçirmiyor o ağrıyı illa yatmam gerekiyor 😭