Hanımlar merhaba birkere normal doğum yaptım ancak suni sancı yardımıyla zorla yapmıştım biraz negatifti ve ben doğru düzgün birşey hatırlayamıyorum. Şimdide ikinci bebisimin doğum vakti yaklaştı 38+4 teyim. Saat 1 den beri 15 20 dk aralıklarla gaz sancısı gibi sancı giriyor belime ve üst karın bölgeme yayılıyor bu ağrı. Sizce bu sancı mıdır? Yoksa gaz mi ayırt edemiyorum asla. Bu ara kabızlıkta çektiğim için kafam çok karışık