Hilob @“Kubra3454” tansiyon yüksek çıktı 3 kez falan ölçüldü nst de sancı çıkmaya başladı ama bende bir şey yoktu dün akşam biraz hareketleri azaldı gibi hissetmiştim hepsi bir araya gelince doktorum bugün alalım dedi teşekkür ederim 😇