Herkese merhaba. İkiz erkek bebeklerimin doğumunu nisan başı gibi bekliyorum. Büyük alışverişlerimi tamamladım. Bu ayın sonuna kadar da tüm eksiklerimi halletmek istiyorum. Ama kıyafet konusunda neyi nasıl ve ne kadar almam gerektiğini kestiremiyorum. Şu an için birer tane 10lu hastane çıkışı, üçer tane 5li hastane çıkışı, ikişer tane normal alt üst takımları, üçer tane tulum ve yaklaşık 10 tane kadar yenidoğan zıbınları var. Bunlara ek neler alabilirim? 0-3 ay ve 3-6 ay olarak kaçar tane kıyafet almalıyım? En çok nelere ihtiyacım olur özellikle ikiz annelerinden veya tecrübeli annelerden yorum alabilir miyim🙏🏻 Ayrıca bebek bakım ürünleri konusunda da tavsiyelerinize açığım.