Benimde aynı şekilde.37+1 im bugün kontrolüm vardı çatı muayenesi oldum. Normalde zaten sürekli ayağa kalkarken falan acı hissederdim aşağıda 1 aydır ama çatıdan sonra ekstra arttı. Canım acıyo ama sancı vs hissetmiyorum. İnşallah sabaha hafifler biraz. Uyuyamıyorum bu yüzden. Dönerken vs çok canımı acıtıyo