Cansu344 şuan evdeyim kahvaltı yapıp cikicam akşam noldu anlmdim çok kötü olmuştum ama gece ilerleyen saatlerinde biraz daha iyi oldun uyudum sabah daha iyidim evet bu doğumu sezeryanla yapmak istiyorum çünkü kemik darli varmış çatim darmış iki normal doğum yaptım ikisinde de kuyruk sokumu kemiği kırıldi birinde kaymıştı filan çok zor oluyor doğumlarım ilkinde çatı kemik kontrol edilmedi 37+0 da doğdu oğlum ve korona donemiydi kızımda doktor a zor olduğunu böyle bı durum olduğunu söyledim normal dir ilk doğum zordur çok baskı yapmistilar filan o yüzden dedi ikincisi de anladık ki kemik darmış doğumdan sonra oda tabinormal doğum yaptım için doktor sezeryanla doğum kabul etmdi bende bu sefer başka bir hastane den randevu aldım (Almanya dayim) burda biraz daha farklı oluyor sistemi mesela 9 ay boyunca kontrolu başka bir kadın doğum uzmanı yaptı ama doğumu onlar yapmıyor başka bir hastane ve doktor bulmak zorundadır herkes bulmuştum ama sezeryanla doğum kabul etmdi çünkü burda çatı kemik kontrol yapılmıyor öyle bir durum varsa bana raporlar la gel dedi eee kaç yıl önce doğum yapmışim ki Türkiye de yapmıştım şimdi gidip nasıl raporu alım yani çok saçma sapan işler var kadın doğum doktorum yani 9 ay boyunca kontrolu yapan bana bir sevk kağıdı hazirldi Allah razı olsun 🤲🏻 orda nedenlerimi ve tramvam olduğunu belirtmiş bugün gideceğim doktor a sunucam bide e nabız dan doğum sonrası röntgen resmi çekilmiş ti onu buldum sunucam inşallah kabul ederse tarih verir doğum günü icin