Selam , 10+4 gebeyim , gece 1 de yerden birşey alırken içimde sanki birşey çıt etti ve anında kanamam oldu ama öyle bir kanama ki durmuyor eşortmanım aşağıya kadar kan oldu hemen üzerime su tuttum ped koydum ve acile gittik doktor rahim kapalı kalp atışı normal dedi ama bu gibi kanamalar düşük belirtisi dedi 2 iğne yaptırdı . Pregestron hap verdi ağır kaldırma iş yapma ve dinlen dedi çok korkuyorum bugün temizliği biraz abarttım acaba ondan mı böyle ödüm kalbim ağzım da atıyor birşey olur mu :( bu gibi sorun yaşayan oldu mu ? Nelere dikkat etmem lazım . Gerçekten kanamam çok oldu .