Merhaba arkadaşlar kısmetse yarın sabah saat 8 de yatışım olacak sezeryan doğum genel anestezi olacak 3. Gebeliğim ama ilk sezeryan olacağı için biraz heyecan endişe korku var sizlerden dua istiyorum bende bebeğimde sağlıklı bir şekilde ameliyattan çıkalım rabbim hepimizin yardımcısı olsun insallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻