Berna2729 Hanımlar protein kaçağım çıktı tansiyon ölçmem istendi ama Omron marka aldım düşük ölçüyor evde 10/6 iken hastanede 14/9 çıktı tansiyonum b-good diye bir marka daha aldım aranızda bu marka kullanan memnun kalan var mı ?
feynnur Berna2729 hastanede omron kullanıyolardı cihazınız arızalı olabilir kendinizi ölçtükten sonra bir de başka yakınınızı ölçün normal sonuç çıkarıyo mu yoksa hep mi düşük ölçüyor kontrol edebilirsiniz