Klcarslnn Ada1111 Bende kızımın ismini Afra koyacağım inşallah 🌸 neden dalga geçsinler çok güzel bi isim bence
dygsss Ada1111 çok güzel isim kızım olsaydı koyacaktım çalıştığım okulda iki tane afra var birbirinden güzel ve çok uslu sessiz sakinler 🫶🏻
rosatue Ada1111 sanmıyorum. Bu dönemde popüler bir isim. İleride her sınıfta 1-2 Afra isminde öğrenci olur muhtemelen, normal karşılanır.
uykusuz1parol Ada1111 benim kızımın ismi de Afra bazı dengesizler yaptı bunu ama çokta önemli değil ben hala çok seviyorum kızımın ismini
Elaydo Bence asla dalga geçilecek bir isim değil aynı zamanda sahabe ismi, ben Almila koymak istiyorum eğer Almila olmasaydı kesinlikle Afra listemin başındaydı… kimseyi takma herkes her isme bir kulp bulur. Herkese göre bir isim koyamazsın.
Ada1111 uykusuz1parol 2 isim kullanılmıyor diye tek istedim aslında ama gelen yorumlar çok canımı sıktı
uykusuz1parol Ada1111 Bizde genelde tek isim kullanıyoruz eşim o zaman çok istedi diye kıymuştuk. Afranur olarak da koyabilirsiniz bu şekilde kullanan da tanıdım