sbnmcan_ ben 3 ay olmadan boşanıp ev taşıdım tek başıma kaç kez yolculuk yapmak zorunda kaldım sarsıntı da yolculuk yaptım o haftalarda halbuki daha dikkatli olunması gerek. Ama mecburdum. Bana bişey olmadıysa sana hiç olmaz. Ayrıca hastaneye giderken kaç kez motorla gitmek zorunda kaldım toplu taşımaya bindim onlarda çok sarsıyor şuan çok şükür bir sorun yok.