akkaya_1234 Şimdi hastaneye gidiyorum Allah rızası için bana dua edin arkadaşlar bebeğim sağlıklı bir şekilde kolaylıkla güzellikle dünyaya gelsin Allah razı olsun şimdiden
Berivanlina21 akkaya_1234 Allah yardımcın olsun inşallah 🥰 bebişini kazasız belasız kucağına alırsın inşallah ❤️
queenanne1 akkaya_1234 Allah yardımcınız olsun bir avazda kurtulun inşaallah hayırlı sağlıklı doğum olsun🤲🏻🤲🏻
mrvszr Allah yardımcın olsun darısı bize 39+4teyim her an herşey olabilir birbirimize dua edelim kızlar
TugceOrak akkaya_1234 amiiin kuzum sağlıkla kolaylıkla kucağına al inşallah ♥️Buraya da yaz aklımız kalmasın ♥️
akkaya_1234 crazyymom valla uygulama da paylasanlari görünce dua ettim hep dedim bende paylasayim bana da dua eden birileri olur 😇
Serrasmsk akkaya_1234 akkaya_1234 sen yaparsın korkma onu göreceğin ana odaklan güzel doğum hikayeni bekliyoruzzzz
akkaya_1234 Serrasmsk Ay Allah razı olsun 😇 çok şükür.Rabbim tüm hamilelerin yardımcı si olsun lohusalara annelere yardımcı olsun gerçekten kutsal bir şey
akkaya_1234 Kızlar hepinizden Allah razı olsun tek tek müsait olunca donecem Rabbim sizi de kurtarsın bir avazda Bir şey soracam bebeğin şekeri düşüyor kaç saatte bi ölçüm yapmam lazım göğüs ucum çıkmıyor süt de hala gelmedi normal doğum yaptım
Strawberry48 akkaya_1234 güle güle sağlıkla büyütün ömrü uzun olsun sık sık bebeğini de memeye tutmaya çalışın sütünüzün gelmesini hızlandıracaktır bir de zaten hemşireler de söyleyecektir henüz hiç beslenmediyse şekerinin düşmesi normal değişik şeyler deneyenler var mama ilk akla gelen şekerli suyu da duymuştum tabii ki neyi tercih edeceğiniz size ve doktorunuza kalmış önemli olan bebeğin sık sık beslenmesi ilk kakasını yapması ve sarılık olmaması hepsi kolaylıkla geçer gider umarım🙏🏼
akkaya_1234 Süreç zordu ilk dogumun ikinmayi bilmiyordum bi an ümidimi kaybettim sonra dedim Allah’ım sonu güzel bitsin çok şükür simdi bebiş yanimda sütümiz de gelse çok güzel olacak inşallah ben doğurdu ysam herkes doğurur ben çok nazlı yim o dereece