ebruulas92 aayy benimki de o hafta belli olacak hayirlisiyla bakalim 16.haftaya kadar netlesmeyebilirmis ama 17 18.haftalardan sonra cinsiyet netlesir degismezmis doktorum oyle dedi. 12.haftamda bi gittim fiziken erkek dedi ama kiz gibi gorunuyor dedi 13de cagirdi onda da anlasilmadi en iyisi 17.hafta gel dedi :) bakalim inanilmaz heyecanliyim valla hep erkek hissediyorum ama hayirli saglikli evlat olsun isterse kiz olsun isterse erkek olsun 🤲