brtg fotoğrafta var gibi gözüküyor ama ben artimed kurbanlarından biriyim. Adetim 3-4 gün geçmişti test yapmıştım kabak gibi pozitif gördüm ama yalanmış… zaten adet gecikmediyse test yapmak pek de sağlıklı değil benim fikrimce. 1-2 gün daha bekle tekrarla bence