Meltem2910 Kızlar internetten yaptırıp memnun kaldığınız isimli çikolata var mı biraz uygun fiyatlı bakıyorum
Mavipatik Meltem2910 Trendyolda tuna çikolata ve kakao ağacı sitelerine bakabilirsiniz. Bende araştırmalardayım 🫠 Kakao ağacından daha memnun olmuşlar genelde çikolatasının tadı güzel yorumu daha fazla 🌸
tomrisinaannesi Meltem2910 https://ty.gl/agxdkq7sog1w5 buraya yaptırdım çeşit de çok fazla kuponla 400’e geliyor ben yaptırdığımda 485’di 🥹 çok memnun kaldım bana gelen çikolatanın görseli de paylaşabilirim içiniz rahat edecekse 🙏🏻
kalocwom Meltem2910 Ben Instagram üzerinden Lova hediyeliğe yaptırdım görseli ve renkleri aynı istediğim gibiydi. Sütlü çikolata koyuluyor ama ben tadını çok beğenmedim. Normal bir çikolata tadında kötü de değil güzel de diyemem 500 civarı bir şeye yaptırmıştım ve kısa sürede elime ulaştı. Damat çikolatası için kakao ağacını tercih etmiştim trendyoldan çikolata tatları hemen hemen aynı gibiydi onu da beğenmemiştim 😂 Biraz damak farkı sanırım
Ssmdk Meltem2910 instagramdan ebrulim_seker e yaptırdım kolonya şişesiyle beraber Ülker çikolata kullanıyor kutu da güzel gayet. 24 saat içinde kargoya verdiler ertesi gün de geldi
mrvozdkao Ben kendi bebeğime Sweet Story Chocolate diye bir satıcıdan yaptırdım kutusu paketlenmesi falan güzeldi ama çikolatanın tadı kötü. Bir tanıdığım Kakao Ağacı diye bir satıcıya yaptırdı onun çikolatasının tadı çok güzeldi.
Beyazmelekkk kalocwom Ülker sütlü çikolata gibi mi yani tadı ? Eğer öyleyse kötü diyemem yani zaten başka ultra çikolatada yaptırıp çok masrafa girmek istemiyorum ama ağır tadı ağızda kötü tat bıraksın da istemem
kalocwom Beyazmelekkk Ülker çikolatası daha güzel bu biraz daha bimde olan gofretlerin çikolatalrına benziyor
Ssmdk Meltem2910 çikolataların tadı f/p, Ülker napoliten ile aynı tat Instagram hesaplarını gezerseniz yaptıkları tüm tasarımları görmüş olursunuz 🌸
Tubi545 Meltem2910 ben orda burda dandik çikolata yaptırmak istemedim açıkçası bursa da şenöz var ona yaptırıyorum 100 tanesi 1000₺
Gamzeli_03 Meltem2910 hiç gerek yok valla çıkarıp çöpe atıyorlar orada isim yazıyor diye de gereksiz pahalı bir sürü para ver çocuğunun ismini yırtıp çöpe atsınlar 🤦🏻♀️🤷🏻♀️ normal bir çikolata al geç hatıra istiyor isen sık bir magnet anahtarlık yaptır 😉
Beyazmelekkk Gamzeli_03 normal bir çikolata da 400-500 yapıyor ki nasıl bir çikolata alsam bilmiyorum