simis benim artık haftam dolmuştu 42. Haftada yatışım yapıldı suni sancı aldım . Toplamda 29 saat falan sürdü ama öyle açıyım geriyim yırtıyım olayı olmadı . Eğer bebekde veya bende sorun olsaydı sezeryana alacaklardi direk . Arkadaşım kendi sancısıyla gitti sunide verdiler desteklemek için ama bebeğin kalp atışları düşünce çok uzatmadan hemen sezeryana aldılar .