Kubrakrky Kızlar bebişinize büyüyen karyolalı bir oda mı yaptınız yoksa montessori yataklı mi ? Eğer park yatak ise dolap kısmını nasıl hallettiniz ?tecrübelerinizinden yararlanmak için bekliyorum 🙋
Aminepera Kubrakrky ben montessori istiyordum. Fakat Odam çok küçük olduğu için vazgeçtim. Çilek odalarından almaya karar verdim eğer çocuk odan büyükse montessori en iyisi bence 😊