Muwahhide Muhammedamine ben başından beri gece vuruyorum canım , eşim sabah yapalım demişti burdakilere de sormak istedim. Teşekkür ederim
Muwahhide duyguyavrusunubekliyor evet 4 tane maalesef . Üçüncüden sonra araştırma yapıldı öyle öğrendim
mercimek1994 Utkum hamilelik değerinden bahsediyorum canım ismi aklıma gelmiyor kandan bakıyorlar ya HCG sanırım yanlış olmasın ama 110 oldu iki gün sonra 250 e çıktığında iğneye başladı direk
Utkum mercimek1994 tamam bende pıhtılaşmayla ilgili bir değer sandım bhcg den bahsetmişsin sen anladım canım
mercimek1994 Muwahhide yanlıştır belki canım bilmiyorum perintologaa gittiğimde söylemişti doktorum 😍 igneninnetkisi hemen geçmediğini ama yine de aynı saatte vurulmamin önemli olduğunu
Muwahhide Ruyam34 haklısnz çok büyütmeye gerek yok , burdakilerin fikirlerini Merak ettim sorayım dedim. Bende iğneyi kullanmamıstm bir hafta kadar coraspinin etkisi devam ettiği için doktor problem olmaz demişti
duyguyavrusunubekliyor Muwahhide kıyamam Allah buna sağlık versin size bağışlasın inşallah benim iki kez hiç sorun yokken kalbi duruyordu benimde inşallah bu kez nasip olur annelik
Kbraort_ Muwahhide ben her sabah 10 da vuruyordum 3 haftadır 9 da vuruyorum 39+6 haftalık oldum hala devam ediyorum normal doğum istedgm için bırakmadım
Muwahhide Kbraort_ bende normal istiyorum inşallah herşey yolunda giderse. Sabahları bazen çok geç kalkıyorum öğlenğ buluyor , yada unutuyorum o yüzden ben gece devam edicem inşaallah .
Muwahhide Zeynebaqazade bende kendim yapıyorum koluma sadece eşim yapıyor , heryerim morardı ama az kaldı , bebeğim için sabredicem 🙏
Findk9227 Meryemsefa ben ilk çocuğuma hep koluma yaptım bacak ve göbek çok acıyordu ama kollarım çok kötü olmuş şimdi oğlum 2 yaşında 12 haftalık da hamileyim size sormak istedim siz nasıl yaptınız hep kolunuza mi vurdunuz diye Bide beze oluyo mu yani böyle sertlik falan
Meryemsefa Findk9227 ben hep göbegmden yaptim yaptim bi ara bacagimdan denemistim daha cok agrdi tekrar gobegime devam ettim 9 ay boyunca evet bezeler oluyo sertlik oluyo canm
Meryemsefa Findk9227 ben hep göbegmden yaptim yaptim bi ara bacagimdan denemistim daha cok agrdi tekrar gobegime devam ettim 9 ay boyunca evet bezeler oluyo sertlik oluyo canm
Muwahhide duyguyavrusunubekliyor Allah size de en yakın zamanda nasip etsin bu güzel duyguları. 🙏 Amin canım benim Allah razı olsun 💕
sibeltmkl Hergün akşam 10 da yapıyorum maalesef bacak ve koldan değil 36.haftaya girmek üzere olduğum halde karnımdan yapıyorum yer yok ama 2 hafta daha idare edecem yeterki sağlıkla doğsun kuzum
Muwahhide sibeltmkl sürekli aynı yerden yapınca da çok acıyor canım , ben hergün farklı yerlerden vuruyorum o yüzden.