belinay_17 Aşkım lafın gelişi dediğim selpağı 🤭 yani artimed selpak kadar bile değil demek istedim. 💩 gibi marka… Site bunun hakkında açılmış yazılarla dolu… Benim de bu ay adetim 4 gün kadar geçti bi hevesle test yaptım hiç dikkat etmeden artimed almışım çok net ikinci çizgiyi vermişti hem de ilk saniyelerde. Gittim kan verdim polikliğine gittim negatif olduğunu öğrendim o kadar üzüldüm ki anlatamıyorum. Doktor gözüme bile bakamadı negatif derken… Ahım bu markayı çıkaranların üstüne olsun… Bu arada awox markasını bana bi arkadaş önerdi sen de deneyebilirsin