Gzmel hiçbir doğum bir değil aman aman bı kolaylık beklemek saçmalık olur bence bende 3. Çok kolay geçer diyordum ama çok zorlandım. Söyle zorlandim sancıyi tabiki diğerlerine göre çok güzel karşılayabiliyorsun. Ama benim doğum anı çok kötüydü yarım saat catalda kaldım bebek çıkmıyordu 😏 onu da suyum azaldığından belkide bittiğinden diye düşünüyorum.