Kızlar, doktor doğum şeklini nasıl düşünüyorsun diye sordu 33 haftalığım ona göre muayene edecek. İlk gebeliğim tecrübesizim iki doğum şekli de beni strese sokuyor vajinal doğumdan utanıyorum da açıkçası çatı muayenesi yapılması sürekli alttan muayeneler doğumun sancısı ıkınma yapabilecek miyim başarabilecek miyim stresi düşündükçe geriyor bunları çekmeyip sezeryan mı olsam diye düşünüyorum onun da ameliyat olması sonra vs beni ürkütüyor. Çıkmazdayım ne yapmalıyım yaklaştıkça stres basıyor rahat olamıyorum 😕