A_nuur19 benim pcos yok ama son 2 aydır 3 gün gecikmeli ilerledi. Bu ay bugün 18. günündeyim gecikmemin. Bende de erken gebelik testleri silik çıktı 3 kez beta verdim emin olmak için. İlki 0.3 çıktı, üç gün sonra ikincisi 2.0 çıktı. Doktor yükselebilir dedi. 1 hafta sonra tekrar kan verdim yine 0.3 çıktı. Ama hala regl olmadım. Geç döllenme olabilir dedi beklemede kalalım dedi hala bekliyoruz. Umarım her şey gönlümüzce olur arkadaşım🌸 Tecrübesi olan varsa bu konuda bende sohbete ortak olayım bari🫠