Kızlar selam 8 şubatta yumurtalarım toplandı doktorum duphaston ilaç yazmıştı bir gün sonra kullanmamı söyledi adet olduktan sonra transferimiz var 10 gün kullandım 18 şubatta yani salı günü bitti ama benim bugün çok şiddetli bir şekilde bel ve karın ağrım var kullanan var mı kaç gün sonra adet oldunuz normalde adetim düzensizdir geçen ay şans eseri 28 ocakta olmuştum yani daha günü de değil lütfen kullanan varsa ilaç hakkındaki yorumlarını yazabilir mi