DogaMom Esra9999 18 hafta oldu hiç midem bulanmadı bu bünyeye göre değişiyor ve çok yolun başındasınız inşallah hiç bulantınız olmaz 🙂
Fatmet Smyye1B merhaba9+5 im. Benim de bugüne kadar hiç kusma olmadı mide bulantısı da çok hafif oldu geçti o da sabahları oldu. O kadar🤍 Çok şükür sanırım şanslı gebeleriz
Lavinay Canım 28. Haftamdayım benim de en başından beri hiç bulanmadı o konuda çok rahat ettim normal bi durum. Herkesin hamileliği başka seyrediyor endişelenme 😉
Baby_B Esra9999 erken daha 7-14 hafta arasi gunde 5 kez kusuyodum 7 kg vermistim Bulanmamasida olabilir normaldir 9.aya geldik cok sukurr
Dfnsyn Esra9999 37 haftalığım hiç midem bulanmadı, gebelik belirtilerinin hiç biri olmadı, bugüne kadar çalıştım daha bugün izne ayrıldım çok şükür 😅
Goktug_Alparslan Dfnsyn Bende ikiz hamileyim bide. Hiç midem bulanmadı. Hiçbirşeyden tiksinmedim. Koku hassasiyetim olmadı. Sadece kilo aldım ve karnım büyüdü. 🤩
Deryyyaa Esra9999 şöyleee 10.haftada mide bulantılarım başladı şuan 12.haftadayım hala ara ara oluyor ☺️
Accountant Esra9999 daha erken mide bulantısı için benim 2 hafta falan sürdü acıkınca bulanıp acı su geliyordu düzeldi ama şuan mide bulantısı yaşamıyorum 14. Haftam
Parinas Esra9999 daha erken ama haftanız küçük. Benim oğlumda 1 gün bile bulantım olmadı kızımda 8 haftada başladı, bunda 5+5 te başladı. Yani her an olabilir ya da hiç olmayabilir. Şans ☺️
miroscumm Esra9999 ilk hamileliğimde 6. Haftada başladı şimdiki hamileliğimde 6+6 hamileyim henüz bir bulantım yok
34ilayda55 6 +1im şuan mutfğa giremiyorum 2. Gebeliğim oğlumda hiç böyle şeyler yaşamadım ekmekten tutun suya kadar kokuyor geliyor bana çok kötü bişeymiş umarım çok uzun sürmezz 😔
Sila_aylin66 34ilayda55 Esra9999 ilk gebeliğimde tık yoktu ama şuanda 34 haftalığım bulantılarım devam ediyor ve şuandz bile uyutmuyor bu bulantılar
Pinar-inaloglu Esra9999 31+1 çok şükür bulantı olmadı. 1 sene önce diş telim vardı şuan plak kullanıyorum çok nadiren plakları çıkarırken oluyor ama oda plak ile alakalı 🥰
Parinas Pinar-inaloglu benim de Haziranda tel tedavim bitiyor, 30 haftalarda oluyorum ama plağın bulantı yapıyor olması beni de korkutuyor. Anlık bi bulantı mı oluyor
Nttm 24 haftadayız hiç bulantı yaşamadım şimdiye kadar. Genetik olduğunu düşünüyorum ne annem ne ablamlar onlarda hamileliklerinde hiç bulantı yaşamamışlar
Pinar-inaloglu Parinas aslında 1 küsür senedir kullanıyorum ara ara bulantı oluyor. Oda genelde sabahları sadece Fakat benim alerji den dolayı geniz akıntım var muhtemelen o sebep oluyor. Harici kolay diye düşünüyorum. Bünye ilede alakalı 🥲