Melek-q Kızlar göğüste ağrı şikayetiyle doktora gittim elle muayeneyle kist şüphesi dedi ultrason verdi sonuç bu çıkmış ama doktor randevuma daha çok var aranızda anlayan var mı acaba
Albari Melek-q canım takip önerilmiş bir kistik yapı mevcut ama büyük ihtimal iyi huylu. Hiç hamile kaldın mı yada hamile misin?
Parinas Melek-q mikrokist bende de var senede bir USG çektiriyordum 6 aya düşürdüler. Diğerlerini bilmiyorum hiç. Ama 6 ay sonra kontrol dediklerine göre mühim bişey yoktur diye tahmin ediyorum. Tabiki doktorunuza mutlaka gösterin yorumunu alın
Parinas Melek-q bi rads3 ne demek diye baktım şimd iyi huylu diyor. 4 yazarsa kötü huylu olabiliyormuş biyopsi isteniyormuş. Sizin ki iyi görünüyor. Umarım doktor da iyi yorumlar. Geçmiş olsun