Hanımlar selam dün 75 gr şeker yüklemesi yaptırdım 26 haftalık hamileyim tokluklarım normal çıktı açlık 104 çıktı doktorum bir hafta düzenli ölçmemi takip etmemi söyledi bugün sabah evde ölçtüğümde de 115 çıktı. Tatlı, meyve vs tüketmiyorum zaten ama ekstra ne yapabilirim bu açlık şekerini düşürmek için