Ayse71 canım normal değer 4 altı olması gerekiyor yani en az 2 ile 4 arası doktorlar ideal diyor benim bundan 4 sene önce 2 küsürdü baskılıydı bile yani e2 bile hep 10 du 2 ay önce tedaviye başlıyacağım zaman doktor tahlil yaptırdı değerlerim yaşıma göre normal olduğunu söyledi 2.aşılamada hamile kaldım şükürler olsun Rabbim isteyen herkese nasip etsin 🤲🏻🥰