Suheda_dr 3 defa test yaptım silik çizgi çıktı hamilelik olabilirmi acaba ilk hamileliğimde rahim ağzı kısalığı vardı riskli geçmişti ikinci de olurmu acaba yatak döşek yatmak istemiyorum 1 çocugum var t
Edafmo Suheda_dr silik çizgiyle öğrenmiştim ben ilk hamileliğimi. Büyük ihtimalle haftası erken olduğu için silik çıkıyor bence yarın sabah kan verin
Suheda_dr @"Ebruli1903 ay cidimisiniz benim inanasım gelmiyo kaç aydır bekliyorduk bugun kan verdim sonuç yarın çıkacak bi yandan da sabırsızlanıyorum öğrenmek için büyük korkum yine riskli geçer mi diye