Ftmnr_35 banyoya havalandırması iyi olan bir yere falan koyarsanız kokmuyor ama eğer havalandırma iyi değilse koku oluyor kim ne derse desin ilk zaman bez aşırı sık değiştiği için daha kullanışlı ama ilerleyen zamanlarda günde 4-5 beze düşünce mantıksız oluyor geç doluyor bezler uzun süre kalmış oluyor yani artısıda var eksiside ben 20. Aydan sonra kaldırdım şuan banyo çöpüne atıyorum hergün zaten çöp atılıyor eğer büyük tuvaletini yapmışsa ekstra bir poşete koyarak yine banyo çöpüne koyuyorum koku vs olmuyor hiç uzun süre birikmesinden daha mantıklı geliyor şuan. Uzun uzun yazdım çünkü dediğim gibi kişiye göre değişir bence siz artık bunlara göre karar verirsiniz