Es42 bizde de aynısı oldu. Bende başına bi isim koydum ilk ismiyle sesleniyoruz genelde,ama kayınpederimin ismi de güzel kötü değil. Süleyman da kötü değil ama biraz eski ve uzun. Yanına kısacık bi isim koysan bile uzun olur. Bilemedim. Madem söylemeyeceksiniz kulağına okuyun ama kimliğe yazdırmayın