Bir hafta sonra ikili test yaptıracağım. Aslında başından beri fetal dna yaptırmak gibi bir düşüncem vardı, ikili teste de buna da bir şans vermek istedim. Fakat anlamadığım şey doktorun muaynede ne yaptığı? Sadece bir kan testiyse nasıl böyle emin olabiliyorlar? Bir de ikili test yaptıran herkes nedense mutsuz oluyor, sonuçlar genelde %60 kötü çıkıyor… kafam çok karışık aydınlatın lütfen.