Canım bende sezeryanla doğum yaptım ve çok hızlı toparlandım tabi herkesin bünyesi farklıdır ama sana bazı yaptığım şeyleri söylüyeyim ilk çnce bol bol rezene ve türk kahvesi içtim ben ağrılarım azalsın anesteziyi çabuk atim diye bide gaz problemi hiö yaşamadım rezene sayedinde su gibi rezene içtim desem yeridir sobra bol bol yürüdüm zırlansamda hep yürüdüm yavaş yavaş yattığım saatler sayılıdır öyle diyim baş ağrısı falan hiç yaşamadım ağrım bile olmadı hiö ağrı kesici istemedim ek olarak inşallah send eçavuk atlatırsın canım